Made of moments Made of moments

FAQ (veelgestelde vragen)

Wanneer loopt deze promotie?

Van 5 augustus 2018 tot 8 oktober 2018.

Welke producten doen mee in deze promotie?

Om deel te nemen aan deze promotie dien je twee kratten Kornuit voorzien van actiecodes te kopen.

Waar kan ik mijn unieke actiecode vinden?

Jouw unieke actiecode staat op de achterkant van het kartonnen krat deksel.

Naar welke steden kan ik vliegen?

Berlijn (Schönefeld, Tegel), Milaan (Malpensa, Linate), Madrid (Barajas), Parijs (Charles de Gaulle, Orly), Dublin (Dublin) of Londen (Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton).

Hoe weet ik de vluchtdetails, zoals hoeveel reisbagage ik mee kan nemen?

Alle details staan in de e-mail met de vluchtopties die je van ons ontvangt.

Kan ik vanaf een andere luchthaven dan Schiphol vertrekken?

Alle vluchten vertrekken en landen op Schiphol Airport.

Waarom moet ik 3 bestemmingen en 3 reisdata kiezen?

Wij zullen altijd proberen om een voorstel te doen op basis van je eerste keuze, mocht dit echter ongunstig zijn qua kosten en/of reisdata, dan willen we je graag nog een alternatief voorstel doen op basis van je 2e of 3e bestemmingsvoorkeur.

Ik wil met een groep reizen, hoe regel ik dat?

Vanwege promotionele beschikbaarheid is het niet mogelijk om groepsreserveringen te maken.

Ik heb mijn vlucht al geboekt en ik wil deze annuleren/mijn datum wijzigen, kan dit?

Om te annuleren of wijzingen aan te brengen dien je met de luchtvaartmaatschappij contact op te nemen. Houd er rekening mee dat er mogelijk annulerings- of wijzigingskosten in rekening worden gebracht.

Ik heb een andere vraag, met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via promokornuit@tlcrewards.com of 030-7740657 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, op werkdagen is onze klantenservice bereikbaar tussen 09:30 – 17:30).